Pulka åk

Idag har min dag bara bestot av pulka åk. Dagen började med prov på morgonen och sedan så var det dags att gå ut och leka i snön. Hela klassen drog iväg till tanto för att åka en lite barn backe.Det som var rolgit var att det var barn från dagis där och så kommer vi som går i 1;an liksom fatta vilken roligt känsla. Vi åkte i påsar om ni inte visste det så vi hade det var fett kul. Sedan så när vi skulle gå till gallerian för att åta så hade vi på oss påsarna och det ska jag säga er det var nog det pinsamaste jag någonsin gjort. Ni ska bara veta hur mycket folk som glodde på oss men vi hade det fett kul.
Aja sedan när jag kom hem så skulle jag dra till gymet men när jag väll skulle gå av bussen så märkte jag att min plånbok var borta. Fan ska jag säga er men då tänkte jag att jag kunde möta upp bussen för att den vänder på ett ställe men då var den inte där så ringde morfar och han spärrade mitt bankort med m.m aja men senare nu på kvöllen så såg jag på fb att någon hade skrivit till mig och då var det en tjej som hittat den och det ska jag säga er vilket lättnad jag fick :D. så jag ska hämta den imorn.
Aja efter det så åkte jag och hämtade min syrra och vi drog ut och åkte pulka. Så man kan säga att det är det ända jag har gjort idag.
Aja just nu sitter jag i soffan och myser med mig själv. Men det kanske inte är det roligaste man kan göra men nu när man är själv.

En bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0