Plugga

Vart inget med att laga mobilen. Hade inga pengar. Men nu när jag tänker eftet så vet jag inte om jag ska laga den för att mitt abonnemang går ut om i början att nästa år typ men vi får se hur jag gör.
Aja nu ska jag sätta mig och börja plugga lite. Har degat hela dagen kan man säga men nu måste jag ta tag i allt.
Aja sedan vid 5 är jag bjuden på middag hos mormor så det ska bli gott för jag äter knappt längre om ingen gör mat åt mig :/ Plus att jag börjar tappa lusten att äta. Men det får inte hända.
efter maten ska jag försöka bege mig till gymet om jag hinner få se om morfar kan köra mig men ska börja plugga nu bloggar sendar idag.

Tack Felicia en gång till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0