Måndag

Ja då var måndagen avklarad. Idag var ju det prov dag i skolan så jag blev klar runt kvart över 9 så då slutade jag och sedan var jag kvar i skolan för att kunna äta. Jag orkade nämligen inte vara hemma och laga mat. Efter det så chillade jag lite och sov typ i 2 timmar och sedan runt 5 drog jag till gymet och tränade lite. Efter det så drog jag hem och pluggade lite och kollade klart på en film som jag började se innan jag drog
Aja imron är det en vanlig dag i skolan men den dagen kommer nog ändå gå snabbt. Efter skolan ska jag till gymet med maryam och Mikkan. Det bli kul att träffa Mikkan har nämligen inte sett henne på ett tag. Aja ska börja krypa ner i sänge är fätt trött aja men ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0