Loov

Äntligen har man jullov:D Lite senare än många av mina kompisar men vad ska man göra åt det. Aja efter skoln drog jag hem och sov typ 3 timmar nästan alltså jag var så himlans trött. Så jag deckade. efter så drog jag och klippte mig så nu har jag inte lika långt hår som jag hade innan :( aja men det växer ju ut men man måste ha tålamod Sedan efter det drog jag och hämtade kläder och sedan bar det direkt till gymet där jag gymat i nästan 2 timmar så det var skönt. OCh nu så sitter jag i soffan och är hur trött som helst. Aja Ska se om jag lägger mig tidigti idag men vi får se.
Imrorn ska vi ut till min mammas jobb och äta julbord men min syrra och blivit sjuk så mamma är hemma med syrran så för henne blit det inget jobb. Senare på dagen ska vi fira en mini jul med mina kusiner för dem åka upp till sin mormor och morfar. Aja ska göra mig klar så kan jag lägga mig i sängen och kolla på tv så ha det göttt

En bild efter klippningen men man ser inte så mycket men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0