Livet kan inte alltid vara lätt

 
 
Livet kan inte alltid vara lätt. Det har jag märkt sedan i somras. Livet är inte alltid som man har tänkt sig.
Om man ångrar något stor som man har gjort är det inte alltid den andra håller med. Men ändå hur mycket man säger att man ångrar det så hjälper det inte. Men det bara är en själv som fattar egentligen hur mycket man ångrar saker i sitt liv. Önskar att alla personer kunde fatta hur mycket man ångrar saker.
Aja nu sitter jag i mitt rum och gör inte så mycket. Lyssnar på lite musik och så. Men ska försöka lägga mig tidigt för att jag ska upp tidigt imorn för att jag ska vara i skolan kl 8:00 för att jag inte gjorde klart en läxa förra veckan med det var för att jag fattade nada vad min lärare menade vad vi skulle göra. Men igår gjorde jag äntligen klart den så det känns skönt. Idag gjorde jag också klart min debbatartikel som ska vara klar på fredag men kännde att det är skönare att den är klar så kan man bara sitta och bearbeta den så det är skönt plus att jag gjorde klart samhälls-läxan så nu har jag bara prov i pedagogisk ledarskap kvar så det är bara att plugga till det
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag aldrig att jag har pluggat så här mycket någon helg innan. Jag säger alltid att jag ska göra det här och det här men blir då liksom inte klar med en hel läxa men äntligen så gjorde jag det ihelgen :)
Aja ska försöka lägga mig tidigt med alla min problem i mitt liv och så :( så ha det gött

Är alltid glad när jag är ute men när jag väl kommer nära min port så går det inte längre. Ibland kan det också hända att en blöt droppe faller från ögat. Så jobbigt är det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0