Ligger i soffan

Nu sitter jag i soffan och inte har gjort så mycket idag. Jag har typ bara varit hemma och chillar men runt 2 så tog jag mig en tupplur och sov i ca 2 timmar och sedan så gick ut för att möta upp maryam och vara med när hon ksulle göra sig i ordning till en fest som hon skulle till. Sedan så gick jag till momro och lagade mat för dem hade mat som jag kunde laga.
Sedan när jag skulle gå hem tyckte jag att jag kunde vara lite snäll så jag skottade hela uppfarten där dem har bildem så såklart ska en plogbild komma och plogga på vägen och bildar värsta muren där jag nyss hade skottat men då var det bara att fortsätta men aja. 
Fan kan ni tänka er att det är jul snart :D Längtar skit mycket för då får jag mitt fifa13 som jag ska sitta och nörda verkligen :P.
Aja jag sitter och kolla på film nu så ska kolla

Gammla bilder som jag hittade på mina andra två datorer

När jag konfirmerade mig 2011
 
Bildprojekt i 8:an eller 7:an
 
Klassresan i 9:an
 
Rolig bild hehe
 
Mina barndomsvänner frin Chinna var och hälsade på i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0