Knas

Skit vilken kaos det var igår när inga bussar eller tåg gick över till lidingö. Inte ens några bilar fick åla över ibland. Aja jag var ju hos min morbro och kusiner igår och sedan drog jag när det stod på sl att bussarna gick men när jag väl kommer till ropsten går det inga bussar. Alla ringt taxi men alla måste vänta. Många gick över bron hem. Men ska jag säga er jag hade världens tur. Det var en bil som skulle åka över till ön och frågade om några ville åka med åt brevik hållet då sa jag om det kunde åka till Willys. Och fan vilken tur. Jag blev avsläpp i larsberg. Skönt att slippa gå. För mormor och morfar kunde inte heller komma ut med bilen så de kunde inte hämta. Aja men jag kom hem säkert.
Nu sitter jag på tåget på väg till skolan. Idag var det inget fel med trafiken för det har plogat. Aja ska de om jag ska ringa en kompis nu så ha det gött

Uppdaterar bättre på www.nattstad.se/pamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0