Julbord

 
 
Då ska man göra sig klar för julbord på mammas jobb med hälften av min familj och kusiner. Det ska bli fett kul och efter det är det en mini jul med mina kusiner som gäller.
efter allt detta får vi se vad som händer. Igår la jag mig ganska tidigt men jag hade ju inte sovit så mycket den natten men det var riktigt skönt att lägga sig så tidigt. Aja nu måste jag göra mig klar för att gå upp till mormor för att vi ska åka strax efter kl 11.
Men bloggar mera ikväll men ha det gött. Imorn bör det av till pappa men min syrra ville att jag skulle sova där men det kan jag ju inte göra för det är ju jul på måndag och då ska vi fira med momror och morfar som vi alltid har gjort sedan jag var liten. Måste dra men ha det gött

Mitt skolfoto inte så fint men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0