Jul

Nu kan man verkligen säga att julen är på väg. Jag har nydligen legat i sängen och kollat på en jul hilm. jag tycker att den fiolmen är jobbig att kolla på det är massor av saker. Men jag älskar slutet när alla förenas igen jag önskar verkligen att livet var så. Men nu värkar det inte vara så. Då får man leva med allt.
Aja imorn ska jag plugga och sedan mot kvällen ska jag till min kompis på tjejmiddag så det ska bli skit mysigt. Sedan resten av helgen ska jag väl ägna mig åt plugg så slipper man plugga sen nästa vecka. Aja ska kanske kolla på en till film på datorn innan jag somnar tror jag. Men ha det gött så länge

Bild från idag när jag är på väg till mormor för att äta middag :D Bra att mormor och morfar finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0