Inte hunnit

Som ni läste ovan så har jag inte hunnit blogg på några dagar nu plus att jag har inte orkat för klockan har blivit så mycket då.
De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Igår passade jag syrran och vi drog ut till mammas jobb och åt och sedan drog vi hem och sov lite hehe. På kvällen drog jag ut med maryam och vi busade och hade det kul. Vi väntade på en gorilla men gorillan kom aldrig så vi taggade hem och skypade med g

orillan och en annan kompis så vi satt uppe fett länge. Jag har nämligt skypat det senaste kvällarna en dag var till kl 3 men annars har det varit till 1.

Idag har jag först varit på banken men morfar för att aktivera mitt bank kort så man har lite pengar så nu är det klart. Sedan drog jag in till stan och kollade om man hittade något och det gjorde jag ett par jeans och en blus eller vad man ska kalla det kan lägga upp en bild senare. Efter det drog jag hem men han bara vara hemma i ca 45 innan jag åkte in till stan igen fast med en kompis. Vi drog till stockholms stads-bibliotek och kollade lite sedan drog vi till tc och var där en stun och sedan drog vi hem. Och nu ligger jag i sängen och är fett trött och tror fan jag kommer somna snart
Imorn ska jag till gymet med mickaela. HAr liksom knappt tränat nu under julen så känner att jag måste göra det. Aja detta ska inte bli ett långt inlägg så ha det gött

En bild som togs typ 2 dagar innan jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0