Helgen

Hej kom hem ganska sent ihår så orkade inte blogga då. Igår så vaknade jag upp runt 11 och sedan drog jag till rudboda för att möta Jossan och få tillbaka min plånbok. Efter det så drog jag och Jossan in mot stan och kollade runt. Vi hade inte setts på ett tag så det var skit kul och vi måste göra om det för vi har så mycket att prata om.
Efter det runt 3 så mötte jag upp maryam i stan och vi drog till skanstull för att möta en kille osm maryam skulle träffa så då blev vi kvar där ett tag och sedan drog vi hem. Efter maten drog jag bara snabbt ut för att snacka med en kompis och sedan drog jag hem igen. Senare skulle jag och maryam gifta oss :). Så runt 8 så drog jag till henne för att gifta oss men vår präst var sen. En präst ska inte vara sen. Aja det tog ett tag innan vi drog igenom hela. VI filmade så ska se om jag kan sätta ihop en så kan ni få se.
Aja senare mot kvällen runt 11 så drog jag hem till en annan kompis för att hjälpa till med personen kamera så blev kvar där till kl 1 typ och sedan kom jag hem så då orkade jag inte blogga. Aja idag ska jag till gymet med maryam och sedan får i se vad som händer men ska ladda över det som vi filmade igår så ha det gött.

Från igår i skanstull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0