Heeeeelg

Då sitter man i skolan och bara har 1 lektion nu på morgonen och sedan så är det helg :D. Men jag kan vara med på sista lektionen om jag vill och göra om ett prov som jag redan har gjort som jag kan få göra om. Så det tror jag att jag ska göra och sedan är det heeeelg. Idag efter skolan så blir det inget gym utan bara chilla med maryam typ. På kvällen kanske runt 11 så händer det kanske lite saker vi får se.
Jag kommer alltid tidigt till skolan på fredagar men det är skönt för då kan man chilla lite. Man kan ju tänka att man vill sova ut men nä. Aja nu kommer några kompisar så ska vara lite social så ha det gött

Kanske inte världens finaste frisyr men aja vad ska man göra när det är typ snö fall ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0