God Morgon

God morgon alle sammans. Just nu sitter jag i soffan och v'ntar på att tiden ska gå. Ska jju iväg till gymmet och sedan ska jag möta upp Maryam i stan.
Vad vi ska göra det är en bra fråga men tror vi ska kolla runt och så för rean börjar gå mot sitt slut :(. Aja på gymmet kommer jag troligen mötta Mickaela och Jossan :D Det ska bli fett kul. Aja ska nog sätta på en film innan jag drar iväg.
Haha juste igår kollade jag ju på Hungerspelen med mamma i soffan och hon blev skit rädd när ett stort djur kom framhoppande från skogen haha det var fett kul att se. Men ska välja en film nu bloggar mera sen

Finns en tid som jag saknar till enorm mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0