1 December

Kan ni tänka er att det redan är första december? Kan knappt fatta det själv. Det är liksom jul om 24 dagar och vi slutar skolan om 21 dagar alltså bara tre veckor kvar i skolan men det kommer gå så himla snabbt.
Aja idag ska jag plugga lite innan jag beger mig till Felicia på tjejmiddag :D Det ska bli så himla roligt. Och då kommer jag förstås bli hemma sent så får se om jag orkar blogg när jag kommer hem. OCh på söndag ska jag försöka åka och träna på kvällen och sedan så ska plugga innan så man kan roa sig nästa vecka.
Men ni måste äta lunch nu och sedan gå upp till momrom för att slå in packetet till Felicia :P Men ha det gött

Måste börja använda glasögon. Mne tänker inte ha det hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0