Barnvakt

Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfars grannar och passar deras barnbarn. Det ska jag inte göra så länge till men det är ganska chill
Imorn ska jag ara på fotbollsskolan och börja träna små ungarna igen. Det kommer bli ganska chill och sedan ska jag träffa Jossan som inte har träffat på flera dagar.

Idag har jag först att och kollat på när mitt lag har spelat match det gick dock inte så bra men jag bryr mig inte så mycket :P sedan träffade jag Ani och maryam. Ani och jag tog en sväng till bensinmacken och tankade lite sedan så fick maryam köra lite av min moppe så det var nice.
Aja ha det gått
Popcorn men barnen jag passar

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2303494/images/2012/pic_50391a25ddf2b320cf005757.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0