Närmar sig skolan

Nu närmar det sig skolan. Fan jag som vill ha en till veckas lov. Aja så är det. Nu kom jag nyss hem efter att ha ätit hos sakes farmor. Det var trevligt har typ träffat hela släkten nu haha. Aja snart ska jag springa lite. Ska springa till zacke i käppala och sedan ska vi springa hem. Och han ska sova hos mig innan han sak hem. Fan sen ska han bort i 1 månad. Fan kommer inte klara av det. Och sen ska han ju bort i 3 månader fan.
Aja ska kolla igenom so:n innan jag drar iväg. Ha det gött
Juste igår var jag med Andre. Vi var hemma hos mig och snackade lite. Eller lite och lite vi snackade i ca 7 timmar. Sen kom zacke och vi drog till kvantum och handlade lite. Aja ha det gött.

Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0