-

Har aldrig sett någon dåligare än jag på att blogga. Men det har varit ganska mycket plugg och sånt denna vecka. Men också så har jag spelat match i vecka och tränat. Man hinner inte så mycket som man tror. Aja igår snackade jag med zacke och försökte tvinga han hem hur fan ska jag kunnad det :(. Nu kan han liksom inte smsa på en vecka för han ska åka över atlanten med båden gland nä tror inte det.
I helgen blir det domar grej och egen match. RÄknad ut här i veckna att jag kommr tjäna fett mycket bara för alla matcher som jag har till sommarn. Det ligger lite mer än 3 lax. Det är inte illa för bara döma några matcher.

Ska försöka sova nu ska upp ganska tidigt imorn första matchen jag ska dömma är kl 9. Så ha det gött.

Kom heeem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0