Jobbig helg!

Har haft en ganska jobbigt helg så har inte hunnit blogga så mycket.
Det började med att jag jobbade på vallen mellan 11-18.30. För att det var ju Lidingöloppet. Vilket var kul att jobba men man vart ganska trött efter det. Som tur så hade jag med mig en kompis :). Ibland så kunde det bli panik där t.ex. att något tog slut och att det inte fanns något mer. Jobbig dag
Men sedan fortsatte det jobbiga att man skulle springa lilla lidingöloppet kl 9.00 på morgonen. Vilken ändå var kul förutom att jag fick så himla ont i vaden så jag knappast inte kunde gå :(.
På efter middagen så åkte jag tillbaka till Grönsta för att vara med Ani när och jobbar men ändå så blev det att jag kollade på min syrra när hon sprang knatteloppet. Efter att ha varit på Grönsta så blev det match vi halv 5. Det var inte jobbigt att spring och sedan spela fotboll utan det som var jobbigt var att jag hade ont i vaden då med. Efter matchen så träffade jag Zacke och han syrra. Det blev kvar till 8 ca.

Idag så vart det kottlarunt på jumpan, fast jag var tvungen att lägga av när jag kom till badbeget för jag hade så himla ont i vaden. Det blev att jag vände och gick barfota tillbaka :P Sedan så drog vi in till stan med skolan för vi skulle till Riksdagshuset. Efter det så drog jag med mormor och kollade på glassögon ska nog skaffa det nästa vecka men är inte säker.

Oj blev ett ganska lång inlägg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0