Dårlig :/

Har varit väldigt dålig på att uppdatera men gör det nu. Har varit väldigt chill denna vecka. Ingen fotboll men också som jag tycker är lite tråkigt. Det förbereder till f:18 nästa år som vi ska spela med:). Men man hinner skolan mycket mer och vi har också tränat så mycket så det är lite skönt med paus från träning. I tisdag skrev jag ett brev till min tränare hur jag tyckt att det har varit i laget och nu. inte så kul, fast det var skönt att säga allt som har varit jobbigt och sånt. Hoppas att han förstår mig.
Men ska nu göra mig i ordning för ledarutbildningen. Den har flyttats en timme senare.
Har det gött

En bild från min födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0