Skola igen :/!!!!

Började dagen med att tvätta håret och sedan bar det av till skolan. Vi gjorde inte så mycket vi gick bara igenom skåp, klasslistor och vår klassresa typ. Efter att ha varit i skolan i ca 1 timmer så slutade vi. Då drog Michaela hem till mig för att hämta sina örhängen men hittade inte dem men gjorde det senare på dagen. Sedan gick jag och träffade Marjorie & Arian. Efter att ha varit ute ett tag så hade jag utvecklingssamtal.

Efter de drog jag hem och så kom Amandas pappa och det vart lite tårta :) Sedan mot kvällen så vart det träning. Fan gjorde illa benet igen har skit ont, kunde inte passa en boll. Aja nu är det som det är.


En bild på Amandas tårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0