Mina beenn!! Fotboll slut eller?

Kunde inte blogga igår för min dator laggade. Men jag hade det skit kul med Maryam på Grönan. Jag tog med henne i det tufaste grejerna från början :P. VI hade det så kul att vi int ehan prata så mycket med varandra. Marryam skrek så mycket så jag sa varje gång "ANDAS" men det hjälpten inte så mycket och skrek bara ANDAS:P. Men vi hade så jävla kul så det var inte sant. (ska försöka lägga upp några bilder fån igom jag kan, kunnde inte lägga in dem i datorn idag men ska testa se) 

Fan idag hade vi tränings match mot F:18 på vallen. Mina ben var döda efter alla träningar som vi har haft nu efter sommaren. Detta var nog den värsta träningens matchen jag någonsin har spelat. Det första börjar emd att Claudio skriker "HELENE FAN VAD GÖR DU! DU SPELAR INTE FOTBOLL". Så kunde hanns skrik börja men sen blev det bara värre och värre. Sedan börjar de andra tränarna gnälla. Men in i sista halvleken börjar det bli att de skriker exakt på allt som jag gör, inget är rätt :'(. varje gång de skriker så tappar man lusten att spela, så till slut hade jag inte lust att spela och säga att jag inte kunde spela. fast det kunde jag inte göra för så skulle de bara bli mera sur. Och för att vi kanske förlorar matchen så är tydligen allt mitt fel :(.

 
En bild på Claudio.

Har tänkt flera gånger att jag ska ta en paus från fotboll för att slippa allt gnällnde. Men nu har jag tänkt att skippa typ 2-3 veckor träninge eller att splippa två matcher i serien. Fast om jag skippar macther blir de sura med de struntar jag i efter allt som de har gjort. Eller att byta lag helt men ändå så vill jag inte göra de. Efter allt detta har jag tappat lusten att spela fotboll i detta lag så kanske ska sluta men det vill inte jag, vi få se hur de blir.
FAN HUR SKA JAG GÖRA??!! svårt vall :(

Men efter matchen så hade min underbaraste Jossan kommit för att kolla :) Stanade och snackade lite om hur de skulle bli med träff med konfan:) Saknar dig Jossan <3 

Men nu har jag nyss ätit mat hos mormor. Ska snart hem med syrran och sedan lägga henne i sängen
Oj tänkte inte på du som läser detta för det blev lite långt, vill bara skriva lite om denna dag. Men tack för att du läser :) Kram Helle

Kommentarer
Postat av: Josefine

nää, d var inte för långt! men hoppas Claudio blir bättre! Man blir ju inte bättre för att nån skriker sådär på en..♥ saknar dig me!♥♥

2011-08-13 @ 20:57:26
URL: http://jmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0