Jossan / Grönan!

Igår efter min match som vi förlorade imot träffade jag min saknade Jossan. Vi kom fram till att det lite mer än en månad sedan vi träffades för första gången ;). Vi snackade om allt som vi hade att berätta och smsade några från konfan :) "Nu blev Jossan ledsen" Haha så kunde ett sms se ut :P. Det får inte ta 3 veckor till innan vi ses fast vi bestämde ju att vi skulle ses nästa fredag :).

Jag gör en gips mask  på Jossan :P

Gör en gips mask på Jossan. Bilden är från andra dagen på konfan, saknar :(

IDAG!

Idag blir de grönan med Marry. vi ska ha de så jävla kul. Det var fett länge sen vi sågs. Men först innan jag ska träffa Marry ska jag till banken och göra ID-kort sen blir det grönan :)




Jag och Marry förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0