Izza & Alexandra :) Madina?

Har inte hunnit att blogga idag men gör det nu.
Dagen började med att min syrra väckte mig och sa att hon ville ligga i min säng och vila. Sen bar de av till mormor.

Efter de träffade jag mina saknade och älskade vänner (Izza & Alexandra). Sen skulle vi träffa min älskling Madina, men de blev inget:(. Vi kom på att Izza och Alex behövde mera cigg så de blev en cykeltur till Käppala. Tycker riktigt synd om Izza som skjutsade mig hela vägen till Käppala.
en stund men bar viav till stan.
Där träffade vi Ferzad & Alexandra och Ferzads kompisar + Mehdin som gick i mon skola förut.
Mot kvällen blev det filmkväll hos Alexandra, fett nice.



Hehe inte varje dag man gör detta hemma i vardagsrummet :P. Detta gjorde Viveka på konfan :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha!! Saaknar!!!

2011-08-15 @ 02:24:36
URL: http://jmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0