Igår / Idag!!

Igår så han jag inte blogg. Hade fullt upp hela dagen. Det började med att Zacke kom hit och vi kollade på en av alla 10 filmer som han har här. Sen bar det av för att hämta min syrra. Zacke blev överfallen av min syrran för hon gillar att leka med han.
Vid 6 tid så hade jag träning. De första som kom upp då var att de skulle stå och skrika på mig som de nästan har gjort hela tiden på träningarna :(.  Fast det skrek bara en gång på mig igår :). De var för vi gjorde en övning och dom jag hamnade med var inte så pigga, de visste vad de skulle göra för de var med några andra innan fast de frågar de "Hur ska jag göra nu?" Typ hela tiden :(.
Efter träningen så var Jossan där men jag han inte prata med henne för jag åkte men en kompis hem. Sedan så kom Zacke igen och vi kollade klart på filmen som vi började se innan.


Haha Amanda & Zacke!!

Idag ska jag träffa Jossan och vi tänkte dra in till ung08. Men egentligen så hade vi tänkt att vi skulle hg08. Fast det var typ några i från  konfa grupp som skulle dit så vi kanske träffar dem hitta på något med konfa gruppen men ingen svarade på våra sms :(. Så de blev ung08. Fast det var typ några från konfan som skulle dit så vi får ses om vi ska ses.
Måste gå ska träffa Jossan snart i ropsten.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0