Första riktiga dagen i skolan :)

Idag var det först dagen enligt schemat. Om jag säger såhär så har vi inte världens bästa schema men de är okej. Idag har det varit ganska chill vi har bara fått lite böcker m.m. Efter skolan skyndade jag mig hem för att jag skulle ha fotbolls fritis på vallen. Har börjat jobbat med det nu och framåt mellan kl: 14-18 senast :). Var fett kul att ha de. Och ett roligt sätt att känna pengar på :)
Skulle till Frida och kolla på film men det vart inget för Ani kunde inte så vi ska ta det ett annan dag :)
Ska kolla på tv ett tag sen blir det nog läggdags.
Har sovmorgon imorn fett nice :)


Haha hitta denna bild i min datorn. Är från när jag fick ungdomsstipendium :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0