-

Igår han jag inte blogg för kom hem sent efter en grym kväll på kungsträgåden. Var där med några kompisar och lyssnade och kollade på The voice det var as grymt :).

Här kommer lite bilder från kvällen



Tog en paus från allt de roliga :)


Arian fick dans i benen på väg hem :)


Nämen oj Arian  vad händer??


En bild från slutet :)



Idag
Idag blev det match. Fan gjorde illa benet och var tvungen att hoppa av. Men fan då blev det mål och tränarna tvingade in mig fast att jag hade ont. Men matchen sluade 2-0 till dem, de har försökt 4 gånger att slå oss men nu gjorde dom det vet stolthet.



En bild på laget :)

Aja efter matchen gick jag och träffade Arian & Camellia men sen blev vi fler och flera.
Aja är skola imorn ska sova snart. Ska försöka blogga lite mera nu. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0